برگزاری مراسم تودیع و تکریم جناب آقای مهندس ابوذر مشایخی و معارفه جناب آقای مهندس مهدی بزاززاده - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / برگزاری مراسم تودیع و تکریم جناب آقای مهندس ابوذر مشایخی و معارفه جناب آقای مهندس مهدی بزاززاده

برگزاری مراسم تودیع و تکریم جناب آقای مهندس ابوذر مشایخی و معارفه جناب آقای مهندس مهدی بزاززاده

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، در فضایی بسیار صمیمانه، مراسم تودیع و تکریم جناب آقای مهندس ابوذر مشایخی، معاون سابق بازاریابی و فروش شرکت فناپ تک، در روز سه شنبه 20 شهریورماه 1403 با حضور دکتر حیدر مغنی، مدیرعامل محترم و سایر معاونان و مدیران برگزار شد. طی این مراسم، جناب آقای مهدی بزاززاده که پیشتر در سمت مشاور مدیرعامل حضور داشتند، با توجه به شایستگی و مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی درخشان، به عنوان معاون جدید بازاریابی و فروش شرکت معرفی شدند.
در این مراسم، دکتر مغنی ضمن بیان ویژگی‌های مدیریتی و برشمردن فعالیت های آقای مشایخی در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شرکت، از زحمات بی دریغ، تلاش های مستمر و خدمات ارزشمند ایشان در ابعاد مختلف، طی مدت تصدی این سمت، تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان در فراز جدید زندگی کاری، آرزوی موفقیت نمودند.
همچنین دکتر مغنی ضمن آرزوی تداوم توفیقات و تبریک به آقای بزاززاده، از کلیه فعالیت های مفید و صادقانه ایشان در طی سال های اخیر، قدردانی کردند. در پایان مراسم، ایشان اظهار امیدواری نمودند که با عنایت به حضور شایسته معاون جدید در این جایگاه مهم و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های متنوع فکری، شاهد اصلاح رویه ها، بهبود شرایط کسب و کار و افزایش بهره‌ وری خانواده بزرگ فناپ تک باشیم.

همچنین ببینید

عرضه صکوک مرابحه 150 میلیارد تومانی شرکت فناپ تک

عرضه صکوک مرابحه 150 میلیارد تومانی شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند …

 طراحی سایت