برگزاری دومین جلسه دمو رویداد INNOPOS - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / برگزاری دومین جلسه دمو رویداد INNOPOS

برگزاری دومین جلسه دمو رویداد INNOPOS

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، دومین جلسه Demo Day رویداد اینوپوز، 7 مرداد ماه 1403 پیرو رویداد اینوپوز با حضور مدیران و کارشناسان شرکت و ایده پردازان، به صورت آنلاین و حضوری درشرکت فناپ تک برگزار شد. به منظور بررسی تمامی ایده های متخصصان این حوزه از سراسر کشور، امکان شرکت در جلسه آنلاین برای آن دسته از عزیزانی که در تهران حضور نداشته و امکان شرکت در جلسه برای آن ها فراهم نبود میسر شده بود. بخش ارائه چالش این رویداد در تاریخ 16/12/1402 به صورت آنلاین برگزار شده بود که در آن جلسه، صاحب ‌نظران و متخصصان حوزه صنعت پرداخت و دستگاه های پوز با یکدیگر گفتگو کرده و فرصت‌های همکاری جهت تعریف و توسعه خدمات جدید در دستگاه های پوز را متناسب با نیازهای مشاغل مختلف، با یکدیگر بررسی کرده بودند.

از آن جایی که نسل جدید کارتخوان‌ها مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، قابلیت‌های مشابهی با گوشی‌های هوشمند دارند. به نظر می‌رسد اگر نیازمندی‌های اصناف استفاده ‌کننده از این دستگاه ‌ها به درستی شناسایی شوند، امکان تعریف خدماتی متناسب با نیازهای گروه‌های مختلف صنفی که در نهایت منجر به خلق کسب‌وکارهای جدید و ارزش آفرین می شوند، میسر می شود.
در این جلسه، ایده پردازان پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه با توسعه خدمات جدید روی دستگاه های پوز برای مدیران شرکت ارائه کرده و به ارائه توضیحات جامعی درباره طرح های خود پرداختند. در بخش انتهایی ارائه نیز، مدیران و کارشناسان فناپ تک پرسش هایی را در رابطه با هدف طرح، مخاطبان و نحوه اجرای طرح های پیشنهادی مطرح کردند.
پس از ارائه، مدیران فناپ تک بر اساس معیارهای مشخصی از قبیل نو بودن ایده، اصالت ایده یا طرح، امنیت فضای تبادل اطلاعات، سابقه درآمدزایی طرح پیشنهادی، نوآوری و خلاقیت، امکان اجرا و برخی از معیارهای دیگر ایشان را ارزیابی کرده و به ایده هایشان امتیاز دادند.
در مسیر رویداد اینوپوز به دنبال آن هستیم که با هم اندیشی، این خدمات را شناسایی، امکان‌سنجی و پیاده‌سازی کنیم و با توجه به نیازهای اصناف مختلف، خدمات جدید دستگاه های اندرویدی را تعریف و از طریق توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی روی دستگاه های کارتخوان، آنها را به گروه‌های صنفی مختلف عرضه کنیم.

همچنین ببینید

بازدید نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم مجمع نمایندگان استان خوزستان از کارخانه فناپ تک

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ تک، جناب آقای مصطفی مطورزاده، نماینده محترم خرمشهر در …

 طراحی سایت