فناپ تک تنها حامی مالی و معنوی رویداد HARDWAR 2024 - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / فناپ تک تنها حامی مالی و معنوی رویداد HARDWAR 2024

فناپ تک تنها حامی مالی و معنوی رویداد HARDWAR 2024

رویداد هاردوار در روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت مالی و معنوی فناپ تک در دانشکده کامپیوتر این دانشگاه برگزار شد.

در این رویداد که با حضور حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی کامپیوتر و برق برگزار شد، جناب آقای مهندس محمد کاویانی مدیر ارشد سرمایه های انسانی فناپ تک به معرفی شرکت و حوزه های فعالیت شرکت پرداخته و در ادامه، جناب آقای دکتر احمدعلی خطیب زاده، معاون بازرگانی و بین الملل فناپ تک، به گفتگویی صمیمانه با شرکت کنندگان پرداختند.

همچنین در پایان رویداد، مدیران فناپ تک شنونده و پذیرای ایده های جدید شرکت کنندگان بوده و آمادگی خود را برای حمایت و عملی کردن ایده های نو، اعلام کردند.
امیدواریم با حمایت از جوانان نخبه و مستعد ایرانی، راهی هموار به سوی پیشرفت و تعالی کشور گشوده شده، شاهد ارتقای ظرفیت های علمی و عملی کشور باشیم و همچنین مسئولیت اجتماعی خود در قبال حفظ و نگهداشت نخبگان را به درستی به جا آوریم.

همچنین ببینید

دریافت لوح زرین و تجلیل از مدیران تاثیرگذار شرکت فناپ تک در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت …

 طراحی سایت