مراسم قدردانی از پرسنل تاثیرگذار در پروژه ناب - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / مراسم قدردانی از پرسنل تاثیرگذار در پروژه ناب

مراسم قدردانی از پرسنل تاثیرگذار در پروژه ناب

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، در روز 4 تیر ماه 1403 به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسمی برگزار شد که در این مراسم سرپرستان ماژول ها و پرسنل مجموعه حضور داشتند. در طی این مراسم، از سرپرستان ماژول ها دعوت شد تا در مقابل هم تیمی های خود حاضر شده و توضیحات مختصر و جامعی در رابطه با ماژول تحت مسئولیت شان بدهند. همچنین از مهم ترین بخش های این مراسم می توان به ارائه توضیحات مفید در مورد پروژه تولید ناب و اهداف آن اشاره کرد که این پروژه مورد استقبال و تشویق حضار در مراسم قرار گرفت.
به منظور تجلیل از پرسنلی که عملکرد بهینه در برخی از ماژول ها داشتند، از 6 تن از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود جوایزی نیز به آن ها اهدا شد. این افراد پس از بررسی های عملکرد گروه ها و افراد مختلف در گروه های مربوط به ماژول های تولید ناب انتخاب شدند.
افرادی که مورد تقدیر قرار گرفتند، جناب آقای مظفری به علت پیشرفت مناسب در ماژول QC Story، جناب آقای عبدالرضا محسنی فر از بخش انبار تجهیزات الکترونیک، جناب آقای یابری از سالن تزریق بابت عملکرد عالی ایشان در بخش S5، جناب آقای علی پور بابت تابلو دیداری، جناب آقای علی دریس و جناب آقای امین سعدی بابت تلاش ها و زحمات مشترک در ماژول کایزن بودند.
امید است تا با اجرای کامل پروژه ناب در کارخانه خرمشهر، مسیری موفق تر در راستای نیل به اهداف شرکت فناپ تک داشته باشیم.

همچنین ببینید

دریافت لوح زرین و تجلیل از مدیران تاثیرگذار شرکت فناپ تک در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت …

 طراحی سایت