دریافت لوح زرین و تجلیل از مدیران تاثیرگذار شرکت فناپ تک در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / دریافت لوح زرین و تجلیل از مدیران تاثیرگذار شرکت فناپ تک در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور

دریافت لوح زرین و تجلیل از مدیران تاثیرگذار شرکت فناپ تک در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیران تاثیرگذار در عرصه صنعت و اقتصاد ایران، در تاریخ 10 مردادماه 1403 در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. شرکت فناپ تک، در این اجلاس موفق به دریافت لوح و تندیس زرین گردید.
هدف از برگزاری این اجلاس، گرد هم آمدن اندیشمندان و صاحب نظران عرصه اقتصاد، سنجش و ارزیابی نقش مدیریت در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، تلاش برای اشتغال آفرینی در جامعه، تولید و ارائه ایده‌های برتر کارآفرینانه و معرفی تازه‌ترین تولیدات ملی با حضور اشخاص سرشناس حوزه صنعت، مسئولین عالی رتبه و اساتید دانشگاهی بود.
از جمله مهم ترین مهمانان این اجلاس جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه، دکتر سعید احمدیان رئیس هیات مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران، جناب آقای سیاهکلی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و دکتر محسنی مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی بودند.
در این اجلاس، از جناب آقای دکتر حیدر مغنی، مدیرعامل محترم شرکت فناپ تک، به پاس زحمات بی دریغ و اقدامات ارزشمند ایشان در مسیر تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی و دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در زمینه صادرات محصولات با کیفیت ایرانی، تقدیر به عمل آمده و از ایشان به عنوان یکی از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور قدردانی شد.
امید است با تلاش شبانه روزی پرسنل عزیز و مدیریت ستودنی مدیران و معاونین محترم، گام های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کار و سربلندی میهن عزیزمان برداریم.

همچنین ببینید

بازدید نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم مجمع نمایندگان استان خوزستان از کارخانه فناپ تک

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ تک، جناب آقای مصطفی مطورزاده، نماینده محترم خرمشهر در …

 طراحی سایت