برگزاری اولین جلسه دموی رویداد INNOPOS - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / برگزاری اولین جلسه دموی رویداد INNOPOS

برگزاری اولین جلسه دموی رویداد INNOPOS

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، اولین جلسه Demo Day رویداد اینوپوز، 20 تیرماه 1403 پیرو رویداد اینوپوز با حضور مدیران و کارشناسان شرکت، نمایندگان شرکت بومرنگ، استارتاپ ها و افراد صاحب ایده، درشرکت فناپ تک برگزار شد. در بخش ارائه چالش این رویداد که در تاریخ 16/12/1402 به صورت آنلاین و در استودیو ویکست برگزار شده بود، صاحب ‌نظران و متخصصان حوزه دستگاه های پوز با یکدیگر گفتگو کرده و به بررسی فرصت‌های همکاری و مشارکت گروه فناپ با افراد صاحب ایده، استارتاپ‌های دارای توانمندی ارائه و توسعه سرویس های جدید درباره امکان تعریف خدماتی در دستگاه های پوز، متناسب با نیازهای گروه‌های مختلف صنفی پرداخته بودند.

در این جلسه، صاحبان ایده در قالب تیم های دو یا سه نفره، ایده ها و نظرات خود را در رابطه با تعریف خدمات جدید روی دستگاه های پوز برای مدیران شرکت ارائه کرده و توضیحات جامعی درباره نوع خدمات، هدف، مخاطبان، صنف مورد نظر، فرآیند اجرا و نحوه سودآوری طرح های خود دادند. در بخش انتهایی ارائه نیز، سوالاتی از سوی فناپ تک مطرح شد و به منظور شفاف سازی هرچه بیشتر طرح های ارائه شده، استارتاپ ها به این سوالات پاسخ دادند.

پس از ارائه، مدیران فناپ تک بر اساس معیارهای مشخصی از قبیل نو بودن ایده، اصالت ایده یا طرح، امنیت، سابقه درآمدزایی محصول، مزیت رقابتی، نوآوری و خلاقیت، سابقه اجرایی و برخی از معیارهای دیگر ایشان را ارزیابی کرده و به ایده هایشان امتیاز دادند.

امیدواریم با هم اندیشی، جدیدترین و خلاقانه ترین خدمات را شناسایی، امکان‌سنجی و پیاده‌سازی کنیم و با توجه به نیازهای مشاغل مختلف و ظرفیت‌های متفاوت هر صنف، خدمات جدیدی به دستگاه های اندرویدی اضافه کرده و از طریق توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی بر بستر کارتخوان، آنها را به اصناف مختلف عرضه کرده و گامی موثر در جهت توسعه زیرساخت‌های پرداختی کشور برداریم.

همچنین ببینید

بازدید نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم مجمع نمایندگان استان خوزستان از کارخانه فناپ تک

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ تک، جناب آقای مصطفی مطورزاده، نماینده محترم خرمشهر در …

 طراحی سایت