بازدید نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم مجمع نمایندگان استان خوزستان از کارخانه فناپ تک - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / بازدید نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم مجمع نمایندگان استان خوزستان از کارخانه فناپ تک

بازدید نماینده محترم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم مجمع نمایندگان استان خوزستان از کارخانه فناپ تک

به گزارش روابط عمومی شرکت فناپ تک، جناب آقای مصطفی مطورزاده، نماینده محترم خرمشهر در دوره های پنجم، هفتم، هشتم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس محترم نمایندگان استان خوزستان با همراهانشان، با هدف بررسی توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی شرکت فناپ تک، در روز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403 از کارخانه این شرکت در خرمشهر بازدید نمودند.
در این بازدید که با حضور جناب آقای دکتر حیدر مغنی مدیرعامل محترم فناپ تک برگزار شد، در ابتدا معرفی کاملی از هلدینگ فناپ و شرکت های زیرمجموعه آن برای جناب آقای مطورزاده و همراهان ایشان صورت گرفته، سپس توضیحات جامعی درباره شرکت فناپ تک، حوزه فعالیت، محصولات و ظرفیت های تولیدی و صادراتی شرکت ارائه شد.
مهمانان محترم در ابتدای این بازدید، با دستگاه جدید SMT فناپ تک آشنا شدند. این دستگاه طبق به روزترین تجهیزات دنیا طراحی و ساخته شده است. در ادامه، سالن های تولید رول کاغذ حرارتی و تزریق پلاستیک که در آن ها بدنه‌های مودم و مابقی دستگاه های شرکت تولید می شود، مورد بازدید قرار گرفت. در مرحله بعد، از سالن های تولید تجهیزات الکترونیکی، خط تعمیرات و خط تولید کارتخوان های بانکی بازدید شد. ضمنا در این مرحله، خطوط تولید به طور کامل معرفی شده و تمام ایستگاه های کاری مورد بازدید قرار گرفتند. در این بازدید، توانمندی های فناپ تک در عمق داخلی سازی به تایید بازدیدکنندگان محترم رسید.

جناب آقای مطورزاده، از اقدامات بانک پاسارگاد و شرکت فناپ تک در زمینه ایجاد اشتغال در سطح منطقه برای طیف وسیعی از هم میهنان خرمشهری تشکر کردند. همچنین ایشان از سطح بالای رضایت عمومی کارکنان از شرایط کاری، صادرات محصولات با کیفیت، آموزش مناسب پرسنل و همچنین مدیریت مطلوب کارخانه ابراز رضایت کردند. ایشان ضمن استقبال از سرمایه گذاری های مجدد در این منطقه، امیدوار هستند با توسعه شرکت فناپ تک، شاهد تنوع بیشتری در تولید محصولات و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای مردم این شهر باشیم.
همانا پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان، مرهون زحمات بی دریغ مدیران و پرسنلی است که همواره با انگیزه و اعتماد به نفس در جهت تحقق اهداف سازمان های خود تلاش می کنند. امیدواریم در همکاری های دوجانبه با مجمع نمایندگان استان خوزستان، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده، موانع موجود بر سر راه تولید را هموار نموده و گامی بزرگ در جهت تولید دانش بنیان، اشتغال زایی و همچنین افزایش صادرات غیرنفتی کشور برداریم.

همچنین ببینید

عرضه صکوک مرابحه 150 میلیارد تومانی شرکت فناپ تک

عرضه صکوک مرابحه 150 میلیارد تومانی شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند …

 طراحی سایت